Lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Markaryd

Se lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Markaryd. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Markaryd som finns hos arbetsgivaren.

Arbeta hemifrån med teknisk kundsupport

Vi söker flera medarbetare till kundsupport till en av världens absolut största aktörer på marknaden för mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer bli anställd av Uniflex bemanning och hyras ut till kund på heltid. Om tjänsten Vi söker dig som trivs att arbeta med problemlösning och att hjälpa och vägleda människor. Som kundtjänstmedarbetare i denna roll kommer du att arbeta med frågor som rör mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer arbeta med tel... Visa mer
Vi söker flera medarbetare till kundsupport till en av världens absolut största aktörer på marknaden för mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer bli anställd av Uniflex bemanning och hyras ut till kund på heltid.


Om tjänsten
Vi söker dig som trivs att arbeta med problemlösning och att hjälpa och vägleda människor. Som kundtjänstmedarbetare i denna roll kommer du att arbeta med frågor som rör mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer arbeta med telefonen som främsta arbetsverktyg och kommer denna ta emot inkommande samtal för att vägleda och hjälpa kunderna med deras problem kring produkterna.

Du kommer arbeta för ett företag som kännetecknas av ett stort driv, stora utvecklingsmöjligheter och god gemenskap. Din anställning kommer att inledas med en betald utbildning för att ge dig alla förutsättningar för att lyckas i ditt nya arbete och därefter kommer du kontinuerligt att ha stöd av en Teamleader som finns där för att coacha och stötta dig i din arbetsroll som kundtjänstmedarbetare. Som konsult hos oss blir du provanställd på 6 månader och därefter finns goda möjligheter att bli övertagen av kund.

På Uniflex vet vi om att våra anställda är vår viktigaste tillgång, därför erbjuder vi dig följande:
• En anställning som inleds med en gedigen utbildning inför din kommande arbetsroll
• En inspirerande och rolig arbetsplats
• Karriärs- och utvecklingsmöjligheter utöver det vanliga
• En anställning enligt kollektivavtal som självklart även innefattar tjänstepension, friskvårdsbidrag och marknadsmässig lön

Du kommer arbeta hemifrån på distans, därför är det extra viktigt att du har möjlighet till arbetsro och kunna stänga om dig under arbetstid. För att lyckas i din arbetsroll ser vi också att det är viktigt att du har ett eget driv, att du motiveras av att utvecklas samt att du är tekniskt intresserad och gillar att hjälpa människor samtidigt som du ger en service i världsklass.


Vi söker dig som:
• Har en god kommunikativ förmåga
• Är målinriktad och har ett naturligt driv av att nå högt uppsatta mål
• Har goda kunskaper i engelska
• Har fullständiga gymnasiebetyg
* Är tekniskt intresserad

Tjänsten är med start löpande hela hösten.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen in med din ansökan redan idag. Visa mindre

Arbeta hemifrån med teknisk kundsupport

Vi söker flera medarbetare till kundsupport till en av världens absolut största aktörer på marknaden för mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer bli anställd av Uniflex bemanning och hyras ut till kund på heltid. Om tjänsten Vi söker dig som trivs att arbeta med problemlösning och att hjälpa och vägleda människor. Som kundtjänstmedarbetare i denna roll kommer du att arbeta med frågor som rör mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer arbeta med tel... Visa mer
Vi söker flera medarbetare till kundsupport till en av världens absolut största aktörer på marknaden för mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer bli anställd av Uniflex bemanning och hyras ut till kund på heltid.


Om tjänsten
Vi söker dig som trivs att arbeta med problemlösning och att hjälpa och vägleda människor. Som kundtjänstmedarbetare i denna roll kommer du att arbeta med frågor som rör mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer arbeta med telefonen som främsta arbetsverktyg och kommer denna ta emot inkommande samtal för att vägleda och hjälpa kunderna med deras problem kring produkterna.

Du kommer arbeta för ett företag som kännetecknas av ett stort driv, stora utvecklingsmöjligheter och god gemenskap. Din anställning kommer att inledas med en betald utbildning för att ge dig alla förutsättningar för att lyckas i ditt nya arbete och därefter kommer du kontinuerligt att ha stöd av en Teamleader som finns där för att coacha och stötta dig i din arbetsroll som kundtjänstmedarbetare. Som konsult hos oss blir du provanställd på 6 månader och därefter finns goda möjligheter att bli övertagen av kund.

På Uniflex vet vi om att våra anställda är vår viktigaste tillgång, därför erbjuder vi dig följande:
• En anställning som inleds med en gedigen utbildning inför din kommande arbetsroll
• En inspirerande och rolig arbetsplats
• Karriärs- och utvecklingsmöjligheter utöver det vanliga
• En anställning enligt kollektivavtal som självklart även innefattar tjänstepension, friskvårdsbidrag och marknadsmässig lön

Du kommer arbeta hemifrån på distans, därför är det extra viktigt att du har möjlighet till arbetsro och kunna stänga om dig under arbetstid. För att lyckas i din arbetsroll ser vi också att det är viktigt att du har ett eget driv, att du motiveras av att utvecklas samt att du är tekniskt intresserad och gillar att hjälpa människor samtidigt som du ger en service i världsklass.


Vi söker dig som:
• Har en god kommunikativ förmåga
• Är målinriktad och har ett naturligt driv av att nå högt uppsatta mål
• Har goda kunskaper i engelska
• Har fullständiga gymnasiebetyg
* Är tekniskt intresserad

Tjänsten är med start löpande hela hösten.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen in med din ansökan redan idag. Visa mindre

Kundsupport till SONSA Business AB

SONSAB fortsätter växa som koncern och förstärker sitt kundserviceteam med ytterligare fem nya stjärnor inom kundservice! SONSAB är idag Sveriges ledande oberoende trävarugrossist med en tydlig strategi för fortsatt stark tillväxt såväl organiskt som genom ytterligare företagsförvärv. Koncernen omfattas utav fyra verksamheter: Direktlaminat, Fredricsons Trä, Mivall Byggross och Wiwood. Dina arbetsuppgifter I rollen som Kundsupport kommer du göra stor ... Visa mer
SONSAB fortsätter växa som koncern och förstärker sitt kundserviceteam med ytterligare fem nya stjärnor inom kundservice!

SONSAB är idag Sveriges ledande oberoende trävarugrossist med en tydlig strategi för fortsatt stark tillväxt såväl organiskt som genom ytterligare företagsförvärv. Koncernen omfattas utav fyra verksamheter: Direktlaminat, Fredricsons Trä, Mivall Byggross och Wiwood.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundsupport kommer du göra stor skillnad, vara spindeln i nätet och ge support till SONSABs kunder. Som en del av teamet kommer du arbeta för att bibehålla en framstående kundservice och tillsammans vara en del av olika projekt och utveckla kundsupporten. Andra arbetsuppgifter är att underhålla och skapa goda relationer till kunderna samt ta initiativ till merförsäljning. Hos SONSAB erbjuds du en utmanande, mångsidig roll i en rolig och omväxlande vardag som dagligen sätter ditt lösningsfokus, försäljningsdriv och din serviceförmåga på prov.

I rollen ingår arbetsuppgifter som:

*Daglig support och kundkontakt med SONSABs kunder.
*Svara på frågor i telefon och via e-post.
*Orderhantering.
*Artikelregistrering.
*Offertframtagning och uppföljning.
*Leveransbevakning.

Du erbjuds att vara med på en spännande resa där du i rollen som Kundsupport kommer ha stora möjligheter till att forma, påverka och på sikt utveckla din roll i företaget.


Din profil
För att lyckas i rollen som Kundsupport på SONSAB ser vi att du är bekväm med och tycker det är roligt att bygga relationer och kommunicera med kunder och kollegor. Du har ett stort kundfokus och drivs av att leverera förstklassig service. I ditt arbetssätt är du hungrig, driven och initiativtagande. Vidare är du som person noggrann, flexibel och öppensinnad.

För att vara aktuell för tjänsten har du som söker:

*Tidigare arbetslivserfarenhet av kundbemötande.
*God kommunikationsförmåga såväl i tal som skrift, i svenska och engelska.
*Grundläggande kunskaper i Office-paketet.

Meriterande för tjänsten är tidigare arbete i affärssystemet Monitor samt kunskaper i Tyska och/eller Franska.


Övrig information
*Placeringsort: Alvesta/Hjortsberga/Vittsjö
*Arbetstid: Dagtid med möjlighet till flex
*Omfattning: Tillsvidare
*Lön: Individuell lönesättning
*Start: Efter överenskommelse

Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag.

SONSAB har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jonna Alm på telefon 073-320 56 36.

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.


Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.


Om kunden
SONSA Business ägs av Peter Gyllenhammar AB och är koncernbolag för Direktlaminat, Fredricsons Trä, Mivall Byggross och Wiwood. Samtliga verksamheter har starka marknadspositioner och stor kompetens inom sina verksamhetsområden. SONSAB står för source and sales business vilket är precis vad SONSAB är bäst på. SONSAB har åtta enheter från Arlöv i Skåne till Sundsvall i Medelpad, en omsättning på ca 700 MSEK och man sysselsätter ca 130 personer. SONSAB är idag Sveriges ledande oberoende trävarugrossist med en vision om att kunna erbjuda sina kunder en modern one-stop-shop med ett brett utbud av material och förädling samt en miljösmart logistik.

Läs gärna mer på: https://sonsab.com/ Visa mindre

Kundsupport till SONSA Business AB

SONSAB fortsätter växa som koncern och förstärker sitt kundserviceteam med ytterligare fem nya stjärnor inom kundservice! SONSAB är idag Sveriges ledande oberoende trävarugrossist med en tydlig strategi för fortsatt stark tillväxt såväl organiskt som genom ytterligare företagsförvärv. Koncernen omfattas utav fyra verksamheter: Direktlaminat, Fredricsons Trä, Mivall Byggross och Wiwood. Dina arbetsuppgifter I rollen som Kundsupport kommer du göra stor ... Visa mer
SONSAB fortsätter växa som koncern och förstärker sitt kundserviceteam med ytterligare fem nya stjärnor inom kundservice!

SONSAB är idag Sveriges ledande oberoende trävarugrossist med en tydlig strategi för fortsatt stark tillväxt såväl organiskt som genom ytterligare företagsförvärv. Koncernen omfattas utav fyra verksamheter: Direktlaminat, Fredricsons Trä, Mivall Byggross och Wiwood.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundsupport kommer du göra stor skillnad, vara spindeln i nätet och ge support till SONSABs kunder. Som en del av teamet kommer du arbeta för att bibehålla en framstående kundservice och tillsammans vara en del av olika projekt och utveckla kundsupporten. Andra arbetsuppgifter är att underhålla och skapa goda relationer till kunderna samt ta initiativ till merförsäljning. Hos SONSAB erbjuds du en utmanande, mångsidig roll i en rolig och omväxlande vardag som dagligen sätter ditt lösningsfokus, försäljningsdriv och din serviceförmåga på prov.

I rollen ingår arbetsuppgifter som:

*Daglig support och kundkontakt med SONSABs kunder.
*Svara på frågor i telefon och via e-post.
*Orderhantering.
*Artikelregistrering.
*Offertframtagning och uppföljning.
*Leveransbevakning.

Du erbjuds att vara med på en spännande resa där du i rollen som Kundsupport kommer ha stora möjligheter till att forma, påverka och på sikt utveckla din roll i företaget.


Din profil
För att lyckas i rollen som Kundsupport på SONSAB ser vi att du är bekväm med och tycker det är roligt att bygga relationer och kommunicera med kunder och kollegor. Du har ett stort kundfokus och drivs av att leverera förstklassig service. I ditt arbetssätt är du hungrig, driven och initiativtagande. Vidare är du som person noggrann, flexibel och öppensinnad.

För att vara aktuell för tjänsten har du som söker:

*Tidigare arbetslivserfarenhet av kundbemötande.
*God kommunikationsförmåga såväl i tal som skrift, i svenska och engelska.
*Grundläggande kunskaper i Office-paketet.

Meriterande för tjänsten är tidigare arbete i affärssystemet Monitor samt kunskaper i Tyska och/eller Franska.


Övrig information
*Placeringsort: Alvesta/Hjortsberga/Vittsjö
*Arbetstid: Dagtid med möjlighet till flex
*Omfattning: Tillsvidare
*Lön: Individuell lönesättning
*Start: Efter överenskommelse

Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag.

SONSAB har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jonna Alm på telefon 073-320 56 36.

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.


Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.


Om kunden
SONSA Business ägs av Peter Gyllenhammar AB och är koncernbolag för Direktlaminat, Fredricsons Trä, Mivall Byggross och Wiwood. Samtliga verksamheter har starka marknadspositioner och stor kompetens inom sina verksamhetsområden. SONSAB står för source and sales business vilket är precis vad SONSAB är bäst på. SONSAB har åtta enheter från Arlöv i Skåne till Sundsvall i Medelpad, en omsättning på ca 700 MSEK och man sysselsätter ca 130 personer. SONSAB är idag Sveriges ledande oberoende trävarugrossist med en vision om att kunna erbjuda sina kunder en modern one-stop-shop med ett brett utbud av material och förädling samt en miljösmart logistik.

Läs gärna mer på: https://sonsab.com/ Visa mindre

Arbeta hemifrån med teknisk kundsupport

Vi söker flera medarbetare till kundsupport till en av världens absolut största aktörer på marknaden för mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer bli anställd av Uniflex bemanning och hyras ut till kund på heltid. Om tjänsten Vi söker dig som trivs att arbeta med problemlösning och att hjälpa och vägleda människor. Som kundtjänstmedarbetare i denna roll kommer du att arbeta med frågor som rör mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer arbeta med tel... Visa mer
Vi söker flera medarbetare till kundsupport till en av världens absolut största aktörer på marknaden för mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer bli anställd av Uniflex bemanning och hyras ut till kund på heltid.


Om tjänsten
Vi söker dig som trivs att arbeta med problemlösning och att hjälpa och vägleda människor. Som kundtjänstmedarbetare i denna roll kommer du att arbeta med frågor som rör mobiler, surfplattor och datorer. Du kommer arbeta med telefonen som främsta arbetsverktyg och kommer denna ta emot inkommande samtal för att vägleda och hjälpa kunderna med deras problem kring produkterna. Kunskap inom iOS- och/eller MacOS-system samt jämförbar teknik är meriterande men inget krav.

Du kommer arbeta för ett företag som kännetecknas av ett stort driv, stora utvecklingsmöjligheter och god gemenskap. Din anställning kommer att inledas med en betald utbildning för att ge dig alla förutsättningar för att lyckas i ditt nya arbete och därefter kommer du kontinuerligt att ha stöd av en Teamleader som finns där för att coacha och stötta dig i din arbetsroll som kundtjänstmedarbetare. Som konsult hos oss blir du provanställd på 6 månader och därefter finns goda möjligheter att bli övertagen av kund.

På Uniflex vet vi om att våra anställda är vår viktigaste tillgång, därför erbjuder vi dig följande:
• En anställning som inleds med en gedigen utbildning inför din kommande arbetsroll
• En inspirerande och rolig arbetsplats
• Karriärs- och utvecklingsmöjligheter utöver det vanliga
• En anställning enligt kollektivavtal som självklart även innefattar tjänstepension, friskvårdsbidrag och marknadsmässig lön

Du kommer arbeta hemifrån på distans, därför är det extra viktigt att du har möjlighet till arbetsro och kunna stänga om dig under arbetstid. För att lyckas i din arbetsroll ser vi också att det är viktigt att du har ett eget driv, att du motiveras av att utvecklas samt att du är tekniskt intresserad och gillar att hjälpa människor samtidigt som du ger en service i världsklass.


Vi söker dig som:
• Har en god kommunikativ förmåga
• Är målinriktad och har ett naturligt driv av att nå högt uppsatta mål
• Har goda kunskaper i engelska
• Har fullständiga gymnasiebetyg
* Är tekniskt intresserad

Tjänsten är med start i början av augusti.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen in med din ansökan redan idag. Visa mindre

Customer Service medarbetare

Kort om tjänsten Vi söker vår nästa stjärna inom customer service som vill driva, ta ansvar och utveckla vår kundservice. Du kommer få en nyckelroll med många kontaktytor internt och extern med allt från distributörer i våra länder till kontakt med våra leverantörer. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Markaryd, i rollen rapporterar du till Logistikchefen för Ekamant. Om verksamheten Erfarenhet är den bästa innovatören. Med över 90 år i branschen ä... Visa mer
Kort om tjänsten
Vi söker vår nästa stjärna inom customer service som vill driva, ta ansvar och utveckla vår kundservice. Du kommer få en nyckelroll med många kontaktytor internt och extern med allt från distributörer i våra länder till kontakt med våra leverantörer. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Markaryd, i rollen rapporterar du till Logistikchefen för Ekamant.

Om verksamheten
Erfarenhet är den bästa innovatören. Med över 90 år i branschen är Ekamant en av de mest erfarna tillverkarna av flexibla slipmaterial i världen samt en av de mest innovativa inom sitt område.

Ekamant ligger i Markaryd, djupt i hjärtat av den svenska skogen i Småland, där vårt företag grundades 1928. Kunskapen om flexibla slipmaterial som vi samlat på oss genom åren har gått i arv från generation till generation. Vi diskuterar ständigt nya idéer för att förbättra vår teknik. På jobbet försöker vi, testar, misslyckas – och så småningom lyckas vi. Men målet är alltid detsamma: hur vi hittar sätt att göra våra produkter ännu bättre och mer effektiva för att stödja våra kunders utveckling.

Vår kombination av tradition och högteknologi är unik och den har inspirerat oss att tänka utanför ramarna och använda slipmaterial på ett innovativt sätt – till nytta för både nuvarande och framtida generationer.

Mer om tjänsten
På Ekamant erbjuds du en spännande roll inom customer service där du kommer vara spindeln i nätet med många kontakter intern och globalt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
- Kundkontakt och orderadministration
- Leveranser samt optimering av sändningar
- Fakturering och uppföljning
- Bokning av transporter och hantering av tulldokument
- Uppdatering och underhåll av kundregister
- Delaktig i projekt

Din profil
Vi tror att du har ett antal års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en internationell miljö alternativt har en relevant utbildning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i så väl tal som skrift.

Som person är du noggrann, prestigelös samt har du lätt för att samarbeta och vill bidra till företagets framgång. I din roll har du frihet under ansvar och ges möjlighet att ta initiativ och arbetssätt. Du tar ansvar, har förmåga att prioritera och strukturera arbetet samt kommer ha många kontaktytor i och utanför organisationen.

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och personliga brev så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Brafab i Hishult

Brafab är en av Nordens största distributörer av trädgårdsmöbler och har ett utbud för alla utemiljöer, smaker och trender. Vi strävar efter att ligga längst fram inom produktutveckling, kvalité och design för utemöbler och företagskulturen är präglad av en kreativ entreprenörsanda som inser värdet i att kunna massproducera, importera och växa. Brafab ligger i Hishult på gränsen mellan Skåne och Halland och omsätter närmre 400 MSEK. För mer information gå ... Visa mer
Brafab är en av Nordens största distributörer av trädgårdsmöbler och har ett utbud för alla utemiljöer, smaker och trender. Vi strävar efter att ligga längst fram inom produktutveckling, kvalité och design för utemöbler och företagskulturen är präglad av en kreativ entreprenörsanda som inser värdet i att kunna massproducera, importera och växa. Brafab ligger i Hishult på gränsen mellan Skåne och Halland och omsätter närmre 400 MSEK. För mer information gå gärna in på www.brafab.se




Kundservicemedarbetare till Brafab i Hishult


Är du en stjärna på kundtjänst och ger alltid ditt bästa för att se till att dina kunder blir nöjda? Vill du hjälpa Brafab att sälja ännu mer av sina högkvalitativa trädgårdsmöbler? Jobba i ett familjärt och framgångsrikt bolag där det finns mycket att göra? Då letar vi efter dig! Tjänsten är en ersättning och du kommer ingå i ett team om 5 personer.


Dina främsta arbetsuppgifter:
Ta hand om frågor via telefon och mail både från svenska och utländska kunder
Orderhantering
Reklamationsärenden
Proaktiv kundservice
Supportärenden



Din bakgrund
Du har några års erfarenhet av kundtjänst/service/helpdesk, har du jobbat med sälj är det en fördel. Mycket god IT-vana (främst Excel) samt goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Kan du fler språk ses det som meriterande.
Du älskar service och sätter alltid kunden i främsta rummet. Du är noggrann, stresstålig och bra på att hantera många saker samtidigt. Du är självgående men trivs också att jobba i team.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde efter överenskommelse och placering i Hishult.


Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar Brafab med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och ber dig att söka tjänsten snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin på 0733-763 988.



Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Innesäljare

Purmo Group fokuserar på framtiden. Vi tror att det perfekta inomhusklimatet inte får vara på bekostnad av planetens klimat. När 17% av Europas totala förbrukade energi används för att värma eller kyla hem, och vi har världens bredaste erbjudande inom värme, kyla, system och kontroller, anser vi att det är vår plikt att göra skillnad. Detta för att vi är stolta över det vi gör och att vi bryr oss. Vi är fast beslutna att vara ledande inom hållbara lösninga... Visa mer
Purmo Group fokuserar på framtiden.
Vi tror att det perfekta inomhusklimatet inte får vara på bekostnad av planetens klimat. När 17% av Europas totala förbrukade energi används för att värma eller kyla hem, och vi har världens bredaste erbjudande inom värme, kyla, system och kontroller, anser vi att det är vår plikt att göra skillnad. Detta för att vi är stolta över det vi gör och att vi bryr oss.
Vi är fast beslutna att vara ledande inom hållbara lösningar för inomhusklimat. Vi arbetar med spännande ny teknik, smartare produkter, mer kompletta lösningar och tar tag i möjligheter där vi kan vara en kraft för positiv tillväxt. Detta för att vi är modiga och ambitiösa och vi gör förändringar som är viktiga.
Om du är stolt över det du gör och du bryr dig; om du är modig och ambitiös ... kom och hjälp oss att göra förändringar som spelar roll.
Purmo Group Sweden (fd MMA) grundades 1950 och är idag marknadsledande i Sverige på produkter för rumstemperaturreglering. Vi är ett svenskt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför produkter och koncept för flödesreglering. Vi minskar energianvändning och kostnad åt våra kunder i bostäder och kommersiella byggnader på våra utvalda marknader. Huvudkontor, produktion samt forskning & utveckling med 135 medarbetare ligger i Markaryd.
Som innesäljare arbetar du ständigt med att säkerställa långsiktiga goda relationer med kunderna. Det är därför viktigt att du är social, serviceinriktad och att du trivs med att ha kundkontakt. Du är ett av våra viktiga ansikten utåt och representerar vårt företag och våra varumärken på ett föredömligt sätt oavsett om du är i kontakt med kunden via dator, telefon eller vid personliga besök. Du anstränger dig för att leverera lösningar och kan göra så även under högsäsong när det är ett högre tempo. Problemlösning är något som du tycker är kul och gör med ett leende. Vi förväntar oss att du tar ansvar för ditt arbete, att du är strukturerad och lätt att samarbeta med.
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning, tekniskt intresse och god vana av att arbeta med de vanliga Office-programmen. Du talar och skriver obehindrat på svenska och är bekväm med och har goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
Det är meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet från kundtjänstarbete och/eller sälj med teknisk inriktning. Tidigare erfarenhet av exportdokumentation och av något CRM-system är en klar fördel. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och hur väl vi tror att du passar in på företaget och i gruppen.
Vi kan erbjuda ett arbete på ett stabilt företag där du ingår i ett positivt och framgångsrikt gäng som brinner för uppgiften. Vi är alltid nära kunden och uppfyller marknadens behov på ett snabbt och effektivt sätt där du är med och påverkar.
I rollen som innesäljare arbetar du framför allt med inkommande samtal från kunder där du bland annat ger teknisk support, svarar på leveranstider och registrerar ordrar. Du bevakar och svarar även på inkommande mail från kunder.
Du rapporterar till Sales Support Manager Nordic och ingår i ett team med erfarna kollegor. Du har dator och telefon som främsta arbetsverktyg.
Placeringsort är antingen Markaryd eller Helsingborg. Tjänsten inleds som ett vikariat med stor chans till övergång till en tillsvidareanställning. Vi intervjuar löpande när lämpliga ansökningar kommer in. Visa mindre

Telenor Kundtjänstmedarbetare till Solsäkra Cypern Start 4 April!

Ansök    Feb 19    Sitel Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern! Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillb... Visa mer
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman, [email protected]
Information om tjänsten:
Start: 4:e April 2022
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader. Visa mindre

Dansktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Mobylife i Ljungby

Kundföretaget Att behöva laga en trasig mobil, surfplatta eller smart watch är inte det roligaste här i livet. Därför är det också värt att tänka efter lite extra när du ska lämna in den på lagning. Vi på Mobylife är Nordens största auktoriserade serviceverkstad för mobila enheter. Det betyder att vi är godkända av alla stora mobiltillverkare och operatörer. Vi använder aldrig annat än originaldelar och du kan vara säker på att vår reparation inte påverkar... Visa mer
Kundföretaget
Att behöva laga en trasig mobil, surfplatta eller smart watch är inte det roligaste här i livet. Därför är det också värt att tänka efter lite extra när du ska lämna in den på lagning.
Vi på Mobylife är Nordens största auktoriserade serviceverkstad för mobila enheter. Det betyder att vi är godkända av alla stora mobiltillverkare och operatörer. Vi använder aldrig annat än originaldelar och du kan vara säker på att vår reparation inte påverkar din fabriksgaranti.
Vi vet hur viktig din telefon och allting som finns i den är för dig. Därför garanterar vi att din enhet och data alltid är i trygga händer hos oss. Våra 400 erfarna tekniker använder den senaste teknologin för mobilreparationer och vi följer tillverkarnas manualer, processer och riktlinjer. Självfallet har vi rutiner kring säkerhet och sekretess. Och för att du ska känna dig extra säker lämnar vi alltid tre månaders garanti på våra reparationer.

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en person som vill bli en del av vårt kundtjänst-team.
Då många av våra kunder talar danska så vill vi kunna ge dem möjligheten att få support ifrån en dansktalande kundtjänstmedarbetare.

Arbetet består i att över telefon och i chatt-funktion ge förstklassig support till våra kunder.
Du svarar på frågor gällande reparationer, service, försäkringar, leveranser m.m

Du kommer att ingå i en liten grupp som jobbar sammansvetsat mot gemensamma mål och inom givna riktlinjer. Här finns det möjlighet, för dig som är intresserad av kundrelationer, att bygga en bra grund och samla nyttiga erfarenheter inom servicebranschen.


Din profil
Du som söker har intresse för service och kundbemötande. Du är social, positiv och har lätt för att skapa relationer och att vinna förtroende hos andra.Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, men vi värdesätter framför allt att du har en god inställning, är serviceinriktad och sätter kunden i fokus.
Vi ser att du är strukturerad i ditt arbetssätt, har förmåga att prioritera och vara flexibel när oväntade saker händer, samt att du har huvudet på skaft.



Vårt företag
Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är den 26 maj, men då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Visa mindre

Dansktalande Kundtjänstmedarbetare till Mobylife

Ansök    Okt 30    Mobylife AB    Kundtjänstmedarbetare
Mobylife grundades 2014 och finns idag i Danmark, Norge, Sverige och Finland. Vi levererar auktoriserade och pålitliga tjänster för alla större märken, återförsäljare och försäkringsbolag. Som marknadsledare är vi vana att hantera stora volymer med hög kvalitet och prestanda, och som auktoriserad verkstad har vi rätt att utföra garantiärenden. Vi har system, processer och rutiner på plats för att hantera till och med de strängaste kraven som servicepartner... Visa mer
Mobylife grundades 2014 och finns idag i Danmark, Norge, Sverige och Finland. Vi levererar auktoriserade och pålitliga tjänster för alla större märken, återförsäljare och försäkringsbolag. Som marknadsledare är vi vana att hantera stora volymer med hög kvalitet och prestanda, och som auktoriserad verkstad har vi rätt att utföra garantiärenden.
Vi har system, processer och rutiner på plats för att hantera till och med de strängaste kraven som servicepartner till olika myndigheter och brottsbekämpande organisationer. Din telefon och all din personliga data är i säkra händer hos oss.
Alltid certifierade tekniker - alltid originaldelar.


DANSKTALANDE KUNDTJÄNSTMEDARBETARE TILL MOBYLIFE I LJUNGBY

Till vårt kundföretagMobylifesöker vi en ServiceinriktadKundtjänstmedarbetare. Mobylife erbjuder ett utmanande och intressant jobb i en kompetent arbetsmiljö där du blir en viktig lagspelare för Dina medarbetare och våra kunder.Mobylife har en ökad efterfrågan påden danska marknaden och behöver utöka sitt team.

Läs gärna mer om Mobylife påmobylife.se/sv [https://mobylife.se/sv/]

I rollen som Kundtjänstmedarbetare har du i huvudsak ansvar för:

* Kundsupport och service
* Besvara frågor gällande fakturor, leveranser och företagets tjänster
* Uppföljning av pågående serviceärenden

Tjänsten kan även komma att innehålla administrativa arbetsuppgifter som berör kontoret, samt ansvar för Mobylifes butik där du möter kunden. Dina kommunikationsverktyg är främst telefon och mail.

DIN PROFIL

DU SOM ANTAR DENNA UTMANINGSKA KUNNA KOMMUNICERAPÅ FLYTANDE DANSKA OCH SVENSKA I TAL OCH SKRIFT, SAMT VARA FYLLDA 18 ÅR.Du har engymnasial utbildningochett brinnande intresse för att leverera service på hög nivå. Har du tidigare arbetat i liknade roller är det meriterande, dockinte ett krav. För att trivas i rollen hardu ha lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift ochen positiv attityd när du kommunicerarmed företagets kunder. Vidare är du en struktureradoch ordningsamperson som har lätt för att samarbeta med andra och värderarteamkänsla högt. Du utför dina arbetsuppgifter med noggrannhet och har en lösningsorienterad inställning med förmågan att arbeta självständigt.

Kunden erbjuder en provanställning på sex månader med möjlighettill tillsvidareanställning.

Tjänstenkan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.Du är varmt välkommen med Din ansökan redan idag! Du ansöker direkt på www.empleo.se

* Uppstart: Omgående eller enligt överenskommelse.
* Ort/Placering: Ljungby.
* Omfattning: Heltid.
* Lön: Enligt avtal.
* Sista ansökningsdag: 2019-11-30



Mer information Visa mindre

Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Mobylife i Ljungby

Kundföretaget Att behöva laga en trasig mobil, surfplatta eller smart watch är inte det roligaste här i livet. Därför är det också värt att tänka efter lite extra när du ska lämna in den på lagning. Mobylife är Nordens största auktoriserade serviceverkstad för mobila enheter. Det betyder att de är godkända av alla stora mobiltillverkare och operatörer. De använder aldrig annat än orginaldelar, och du som kund kan vara säker på att reparationen inte påverka... Visa mer
Kundföretaget
Att behöva laga en trasig mobil, surfplatta eller smart watch är inte det roligaste här i livet. Därför är det också värt att tänka efter lite extra när du ska lämna in den på lagning.
Mobylife är Nordens största auktoriserade serviceverkstad för mobila enheter. Det betyder att de är godkända av alla stora mobiltillverkare och operatörer. De använder aldrig annat än orginaldelar, och du som kund kan vara säker på att reparationen inte påverkar din fabriksgaranti.
På Mobylife vet man hur viktig din telefon och allting som finns i den är för dig. Därför garanterar de att din enhet och data alltid är i trygga händer. Mobylife har 400 erfarna tekniker som använder den senaste teknologin för mobilreparationer och man följer tillverkarnas manualer, processer och riktlinjer. Självfallet har de rutiner kring säkerhet och sekretess. Och för att du ska känna dig extra säker lämnas alltid tre månaders garanti på reparationer.

Nu söker vi en person som vill bli en del av kundtjänst-teamet på Mobylife i Ljungby. Du kommer att börja som inhyrd konsult via Montico, med goda chanser för övertagande till kund efter en prövotid.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta med att via telefon, mail och i chatt-funktion ge förstklassig support till Mobylife's kunder.
Du kommer att få hjälpa kunderna med frågor gällande reparationer, service, försäkringar, leveranser, kostnadsförslag m.m
Då många av kunderna talar danska så är det viktigt att kunna ge dem möjligheten att få support ifrån en dansktalande kundtjänstmedarbetare.

Du kommer att ingå i en liten grupp som jobbar sammansvetsat mot gemensamma mål och inom givna riktlinjer.
Här finns det möjlighet att bygga en bra grund och samla nyttiga erfarenheter inom administration och service.


Din profil
Vi söker dig som har intresse för service och kundbemötande. Du är social, positiv och har lätt för att skapa relationer och att vinna förtroende hos andra.
Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, men vi värdesätter framför allt att du har en god inställning, är serviceinriktad och sätter kunden i fokus.
Vi ser att du är strukturerad i ditt arbetssätt, har förmåga att prioritera och vara flexibel när oväntade saker händer, samt att du har huvudet på skaft.

För tjänsten är det ett krav att du talar och skriver flytande på danska.

Vårt företag
Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Vi gör löpande urval och tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Visa mindre

Teknisk Rådgivare

Ansök    Apr 26    Nibe AB    Kundtjänstmedarbetare
NIBE AB är en modern och framgångsrik industri med en omsättning på drygt 4 miljarder kr/år med närmare 1 200 anställda i Markaryd. NIBE tillhör de marknadsledande i Europa med ett produktsortiment som består av marknadens bredaste program av värmepumpar, varmvattenberedare, solpaneler, biobränsleprodukter, ventilationsprodukter, fjärrvärmeutrustning mm. NIBE AB ingår i det börsnoterade NIBE Industrier som har en omsättning på cirka 22 miljarder kr och cir... Visa mer
NIBE AB är en modern och framgångsrik industri med en omsättning på drygt 4 miljarder kr/år med närmare 1 200 anställda i Markaryd. NIBE tillhör de marknadsledande i Europa med ett produktsortiment som består av marknadens bredaste program av värmepumpar, varmvattenberedare, solpaneler, biobränsleprodukter, ventilationsprodukter, fjärrvärmeutrustning mm. NIBE AB ingår i det börsnoterade NIBE Industrier som har en omsättning på cirka 22 miljarder kr och cirka 17 000 anställda i drygt 30 länder.Vi söker nu en Teknisk RådgivareHar du ett intresse av att ge förstklassig teknisk rådgivning inom en framtidsbransch?Vi kan erbjuda en intressant utmaning som kräver servicekänsla, noggrannhet och precision. Med en stadigt ökande efterfrågan behöver NIBE Energy System förstärka sin försäljningsavdelning med en tjänst inom dimensionering och projektering av värmepumpsanläggningar för större fastigheter. Din inriktning kommer vara kommersiella fastigheter där du tillsammans med ett team ansvarar för den svenska marknaden. Kunderna är konsulter, installatörer och fastighetsägare.Du kommer representera ett av Sveriges starkaste varumärken som förknippas med en högklassig produktportfölj och en stark eftermarknadssupport.Försäljningsavdelningen för den svenska marknaden är placerad i Markaryd och består av 35 personer totalt varav 18 distriktssäljare runtom i landet samt 17 personer på plats i Markaryd.Vi tror du har ett stort teknikintresse och utbildning inom VVS. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från klimatanläggningar och dimensionering av effekt samt energiberäkningar. En bakgrund som installatör, konsult, projektledare eller kalkylator inom VVS ser vi som intressanta erfarenheter. Du är en entusiastisk, drivande och ambitiös person med erfarenhet av kundkontakter.Vi tillämpar löpande rekrytering och ser fram emot din ansökan snarast, dock senast den 15/5. Frågor kring tjänsten besvaras av Carin Mossberger 0701–460 390 eller Andreas Nilsson 0701–460 391.Hjärtligt välkommen! Visa mindre

Dansktalande Kundtjänstmedarbetare till Mobylife

Ansök    Apr 19    Mobylife AB    Kundtjänstmedarbetare
Vi hanterar de flesta varumärkena och reparationerna av mobila enheter i de nordiska länderna. Som marknadsledare är vi vana att hantera stora volymer med hög kvalitet och prestanda. Och som auktoriserad verkstad har vi rätt att utföra garantiärenden. Vi har system, processer och rutiner på plats för att hantera till och med de strängaste kraven som servicepartner till olika myndigheter och brottsbekämpande organisationer. Din telefon och all din personlig... Visa mer
Vi hanterar de flesta varumärkena och reparationerna av mobila enheter i de nordiska länderna. Som marknadsledare är vi vana att hantera stora volymer med hög kvalitet och prestanda. Och som auktoriserad verkstad har vi rätt att utföra garantiärenden.
Vi har system, processer och rutiner på plats för att hantera till och med de strängaste kraven som servicepartner till olika myndigheter och brottsbekämpande organisationer. Din telefon och all din personliga data är i säkra händer hos oss.
Alltid certifierade tekniker - alltid originaldelar.


DANSKTALANDE KUNDTJÄNSTMEDARBETARE TILL MOBYLIFE I LJUNGBY

TILL VÅR KUND, MOBYLIFE, SÖKER VI SERVICEINRIKTADE KUNDTJÄNSTMEDARBETARE.

Hos Mobylife förstår man värdet av mobiltelefonen och hanterar de flesta varumärkena och reparationerna av mobila enheter i de nordiska länderna. Allt för att kunna ge bästa service med garanti till sina kunder. De vill att deras anställda ska trivas och göra sitt bästa, samtidigt som de ska känna att det lönar sig att göra ett bra jobb.

För att fortsatt kunna erbjuda samma goda service till sina kunder söker de nu serviceinriktade och ansvarsfulla Kundtjänstmedarbetare. Det är ett roligt och utvecklande jobb med möjlighet till förlängning.

ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Kundtjänstmedarbetare ingår kontakt med kunder via telefon, mejl och chatt. Det kan innehållafrågor gällandefakturor, leveranser och uppföljningar av pågående serviceärenden som ligger ute hos tekniker. Då det är ett varierat jobb kan du även ibland få hjälpa till med andraadministrativa uppgifter på kontoret.

DIN PROFIL

DU SOM SÖKER DENNA TJÄNST SKA KUNNA KOMMUNICERAPÅ FLYTANDE DANSKA I TAL OCH SKRIFT, SAMTHA FYLLT 18 ÅR. Vi ser att du harminst gymnasieutbildning och har ett brinnande intresse för att leverera service på hög nivå. Har du tidigare arbetat i liknade roller är det meriterande, men inte ett krav. För att trivas i rollen behöver du ha lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift och alltid ha en positiv attityd när du talar med kunder. Vidare är du en glad och social person som har lätt för att samarbeta med andra och värderarteamkänsla högt. Noggrannhet, struktur och lätt för att lära är andra egenskaper vi gärna ser att du har.

Så, känner du att du brinner för att hjälpa kunder på bästa sätt,då tycker vi att du ska söka tjänsten redan idag!

Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Ta chansen till ett jobb som kan leda till något mer och ansök därför gärna redan idag! Du ansöker direkt på www.empleo.se [http://www.empleo.se].

* Uppstart: Snarast
* Ort/Placering: Ljungby
* Omfattning: Heltid
* Lön: Enligt avtal
* Sista ansökningsdag: 2019-04-30



Mer information Visa mindre

Dansktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Mobylife i Ljungby

Kundföretaget Att behöva laga en trasig mobil, surfplatta eller smart watch är inte det roligaste här i livet. Därför är det också värt att tänka efter lite extra när du ska lämna in den på lagning. Vi på Mobylife är Nordens största auktoriserade serviceverkstad för mobila enheter. Det betyder att vi är godkända av alla stora mobiltillverkare och operatörer. Vi använder aldrig annat än originaldelar och du kan vara säker på att vår reparation inte påverkar... Visa mer
Kundföretaget
Att behöva laga en trasig mobil, surfplatta eller smart watch är inte det roligaste här i livet. Därför är det också värt att tänka efter lite extra när du ska lämna in den på lagning.
Vi på Mobylife är Nordens största auktoriserade serviceverkstad för mobila enheter. Det betyder att vi är godkända av alla stora mobiltillverkare och operatörer. Vi använder aldrig annat än originaldelar och du kan vara säker på att vår reparation inte påverkar din fabriksgaranti.
Vi vet hur viktig din telefon och allting som finns i den är för dig. Därför garanterar vi att din enhet och data alltid är i trygga händer hos oss. Våra 400 erfarna tekniker använder den senaste teknologin för mobilreparationer och vi följer tillverkarnas manualer, processer och riktlinjer. Självfallet har vi rutiner kring säkerhet och sekretess. Och för att du ska känna dig extra säker lämnar vi alltid tre månaders garanti på våra reparationer.

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en person som vill bli en del av vårt kundtjänst-team.
Då många av våra kunder talar danska så vill vi kunna ge dem möjligheten att få support ifrån en dansktalande kundtjänstmedarbetare.

Arbetet består i att över telefon och i chatt-funktion ge förstklassig support till våra kunder.
Du svarar på frågor gällande reparationer, service, försäkringar, leveranser m.m

Du kommer att ingå i en liten grupp som jobbar sammansvetsat mot gemensamma mål och inom givna riktlinjer. Här finns det möjlighet, för dig som är intresserad av kundrelationer, att bygga en bra grund och samla nyttiga erfarenheter inom servicebranschen.


Din profil
Du som söker har intresse för service och kundbemötande. Du är social, positiv och har lätt för att skapa relationer och att vinna förtroende hos andra.Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, men vi värdesätter framför allt att du har en god inställning, är serviceinriktad och sätter kunden i fokus.
Vi ser att du är strukturerad i ditt arbetssätt, har förmåga att prioritera och vara flexibel när oväntade saker händer, samt att du har huvudet på skaft.



Vårt företag
Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är den 12 maj, men då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Visa mindre

Dansktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Mobylife i Ljungby

Kundföretaget Att behöva laga en trasig mobil, surfplatta eller smart watch är inte det roligaste här i livet. Därför är det också värt att tänka efter lite extra när du ska lämna in den på lagning. Vi på Mobylife är Nordens största auktoriserade serviceverkstad för mobila enheter. Det betyder att vi är godkända av alla stora mobiltillverkare och operatörer. Vi använder aldrig annat än originaldelar och du kan vara säker på att vår reparation inte påverk... Visa mer
Kundföretaget
Att behöva laga en trasig mobil, surfplatta eller smart watch är inte det roligaste här i livet. Därför är det också värt att tänka efter lite extra när du ska lämna in den på lagning.
Vi på Mobylife är Nordens största auktoriserade serviceverkstad för mobila enheter. Det betyder att vi är godkända av alla stora mobiltillverkare och operatörer. Vi använder aldrig annat än originaldelar och du kan vara säker på att vår reparation inte påverkar din fabriksgaranti.
Vi vet hur viktig din telefon och allting som finns i den är för dig. Därför garanterar vi att din enhet och data alltid är i trygga händer hos oss. Våra 400 erfarna tekniker använder den senaste teknologin för mobilreparationer och vi följer tillverkarnas manualer, processer och riktlinjer. Självfallet har vi rutiner kring säkerhet och sekretess. Och för att du ska känna dig extra säker lämnar vi alltid tre månaders garanti på våra reparationer.

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en person som vill bli en del av vårt kundtjänst-team.
Då många av våra kunder talar danska så vill vi kunna ge dem möjligheten att få support ifrån en dansktalande kundtjänstmedarbetare.

Arbetet består i att över telefon och i chatt-funktion ge förstklassig support till våra kunder.
Du svarar på frågor gällande reparationer, service, försäkringar, leveranser m.m

Du kommer att ingå i en liten grupp som jobbar sammansvetsat mot gemensamma mål och inom givna riktlinjer. Här finns det möjlighet, för dig som är intresserad av kundrelationer, att bygga en bra grund och samla nyttiga erfarenheter inom servicebranschen.


Din profil
Du som söker har intresse för service och kundbemötande. Du är social, positiv och har lätt för att skapa relationer och att vinna förtroende hos andra.Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, men vi värdesätter framför allt att du har en god inställning, är serviceinriktad och sätter kunden i fokus.
Vi ser att du är strukturerad i ditt arbetssätt, har förmåga att prioritera och vara flexibel när oväntade saker händer, samt att du har huvudet på skaft.



Vårt företag
Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 1000 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är den 21 april, men då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Visa mindre